Alla inlägg under juni 2008

Av Anna - 29 juni 2008 11:07

Min lilla katt Pip är försvunnen sedan i torsdags kväll.. Han har ju varit hos min mamma under den veckan jag vart borta. Så nu är ja helt förtvivlad, jag hoppas bara att han kommer hem....

Av Anna - 29 juni 2008 11:04

Vi har varit på öland i en vecka med Johans barn och hans bröder med respektive och deras barn. Så det har varit fullt ös:) kanon kul därnere helt klart. Har tittat på Långe Jan och varit på ölands djurpark i 2 dagar, mkt uppskattat bland alla barn och även oss vuxna... Bilder kommer att komma inom kort...

Av Anna - 18 juni 2008 17:27

När äntligen allt klart i gamla lägenheten;) så SKÖNT...

Igår gjorde vi det sista dvs städningen, eller Johan var faktiskt den som städade mest:)*haha*.. Just nu sitter jag på Johans jobb för han tonar rutorna på saaben, han är så duktig*puss på dig*...


När vi är klara här så bär det av hemåt för att dels fortsätta fixa i nya lägenheten och dels för att kolla in fotbolls match som äta gott med grannarna... Vi har verkligen fått världens bästa grannar när vi flyttade till 3:an :) Dom heter Lisa och Janne och är så snälla... Jag diggar Lisa ashårt*hehe* Hon skrattar hela tiden och är så söt och go, hon har bjudit mig på värsta lyx luncherna 2 gånger nu och då har vi bara känt varandra sedan den 1/6... Är grymt glad för att jag lärt känna ännu en underbar människa!!


Visst känner jag mycket folk och så, men alla gamla vänner har försvunnit ju mer åren trillar iväg, jag pallar inte att hela tiden ringa och försöka hitta tid till att träffas! Tycker det är upp till båda om det finns intresse att ha vänskapen kvar i behåll.. Har många gånger tänkt tillbaka på den gamla goda tiden ute i Vidja när jag, Emmelie och Lisa J hängde dagligen:) Fester med hembränt och annat gott*haha* Det var tider det... Eller den kvällen när jag, Emmelie och Jerry hyrde en film vid namn Taxi och att det visade sig att den var fransk;) Haha vi fattade inget alls av den filmen. Men kul hade vi ändå! Jadu Emmelie jag tycker faktiskt att det är dags för att ta en favorit i repris:) Eller vad söger du?? Kram på dig gumman


Av Anna - 13 juni 2008 23:26

Ja jag vet att det var länge sen jag skrev något, men jag har å andra sidan en väldigt bra ursäkt och det är att vi håller på med flytten!!! Nu är iaf lägenheten tömd och bara det har tagit 10 dagar då vi båda har jobbat också:) Så nu ska förrådet tömmas me*hata*... Sen är det bara den roliga städningen kvar :( ... Imorgon lördag och söndag ska jag jobba så jag drar in lite pengar, annars händer det faktiskt inte så mkt... Jo förresten så är min Saab till salu:) Lägger in en bild här så om någon är intresserad så skriv en kommentar i inlägget så får vi snacka vidare, släng gärna med ett nummer eller mail adress också...


Natti Natti

Av Anna - 6 juni 2008 11:55

Nu är det den 6 Juni :) Och det är varmt som fan ute, måste va typ 30 grader... Idag får vi besök av Svärmor och hennes gubbe:) Dom ska fika och äta lite lunch här!!! Sen framåt kvällskvisten ska vi grilla utanför oss med grannarna runt omkring;) Nåt mer än så händer inte, vi har fortfarande mkt kvar att göra med flytten *usch* Önskar bara att allt i gamla lägenheten kunde packa sig själv, f-n så skönt det kunde vara då...


HUr ska ni fira nationaldagen då???

Av Anna - 1 juni 2008 17:02

Tjoho!!!


Idag så började vi med att flytta över saker till vår nya lägenhet:) Så nu är tv, säng, soffa och lite annat smått här. Vi ska iaf sova här inatt! Just nu kommer vi att bo i vardagsrummet för på onsdag kommer det hit killar som ska byta ut golven i alla rum förutom vardagsrummet..  Men hur kul är det att flytta när det är typ 30 grader varmt ute?? Jag vill ju ligga och sola;) Och förutom att flytta idag så har jag även jobbat mellan 8-12, men det var ett skönt pass, riktigt slött faktiskt...  Nä nu ska vi nog fortsätta med flytten, tog bara en kort paus:)


Bye

Presentation

Omröstning

Är ni tjejer eller killar som läser min blogg??
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards