Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Lista igen, (lång)

Av Anna - 26 maj 2008 21:25

Namn: Anna
Piercingar: Öron och navel
Tatueringar: Ja, ett hjärta med en ros igenom samt tribals på sidorna

Längd: 171 cm
Skostorlek: 41

Hårfärg: Mörk blond
Fräknar: Neee
Vikt: Jadu:)
Motto: Hakuna matata
Kär? JAAAA
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ja, en villa vid vattnet

Tänker du på självmord? ALDRIG! Fegt att begå!
Tycker du att du är attraktiv? nä, men jag hoppas andra gör det...
Dricker du? SJÄLVKLART, dricka bör man annars dör man =)
Använder du droger? ALDRIG!!!
Röker du? Japp, tyvärr

Vilket schampo använder du? Head & shoulders mot torr hårbotten
Vilken parfym använder du?Paris Hilton

Vad är du rädd för? Många olika saker
Gillar du att tvätta? Helt okej faktiskt
Gillar du berg och dalbanor? Absolut

Senaste...
Filmen du hyrde
? Hyr aldrig film

Filmen du köpte? Pulse
Låten du hörde: Jason Mraz - I´m yours
Låten du laddade ner? Samma som ovan
Personen du ringde? Syrran

Personen som ringde dig? Syrran
TV-program du såg? Outsiders
Person du tänkte på? Mamma
För eller emot...Långdistansförhållanden? Emot
Utnyttja någon? Dum fråga - helt emot förstås!
Självmord? Så fegt!
Ungdomar som röker? Jag är ju inte bättre själv

Använda droger? Så löjligt!
Sex före äktenskapet? Upp till var och en anser jag.
Köra onyktert? ALDRIG I LIVET!
Förhållanden? Så länge båda mår bra av det så är jag för! Förstås!

Favorit...
Mat
: Tacos, lasagne mm
Låt: Jason Mraz - I´m yours
Sak att göra: Köra bil

Sport: Ridning

Dryck: Mammas hemgjorda saft;)
Kläder: Det man trivs i...
Film: Dirty Dancing:) Och Taxi filmerna såklart:P
Bil: Saab Turbo X

Serie: Många olika

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? Tyvärr
Gråtit över en flicka? Nej, inte det faktiskt
Ljugit för någon? Jo, det är klart jag har...
Varit i slagsmål? Japp
Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Japp


Antal...
Gånger du vart kär
? 3

Gånger ditt hjärta brustit?många gånger - inte bara från killars sida utan även från sk vänner...
Hjärtan brustet på grund av dig?I don´t know...
Tjejer du kysst?Vet inte, 2-3 st
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 2 st och 2 st från innan skolan...
Gånger ditt namn varit med i tidningen? aldrig
Pålägg som gäller: rökt skinka, makrill i tomtsås eller mjukost
Dagens dryck: Cola

Senaste...
boken du läste? Dotter önskas

Personen du fick e-mail av? Buzzador
Personen du fick brev av? Alla räkningar
Personen du fick sms av? Linda

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I kväll. Precis som varje kväll!
Saken du köpte? Cigg
Vad har du gjort idag? Slöat:)

Var det kul? Skönt iaf;)
Brukar du svära mycket? För ofta

När stiger du upp på morgonen? när jag jobbar blir det 06:00

Gillar du att slåss? Nä
Vad har du på dig? Svarta mjukisar från jc och en tröja från hm
Vad ska du göra ikväll?gå och sova strax
Vad är du allergisk mot? Pollen

Var har du ont? Ingen stans just för tillfället
Använder du hårspray? nej
Kan du stå på händer? jadå
Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN!!!
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Heinz
Är du glad nu? Absolut!
Var du glad igår?Japp
Vad dansar du till?Det som råkar vara på när jag är danssugen...
Stockholm är... ? mitt hem!
Göteborg är... ? Sveriges baksida
Kan du sjunga? Önskade att jag kunde...
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Kuba

 
 
Em

Em

26 maj 2008 23:39

Haha, nufick jag mig ett gott skratt såhär på natten, taxi filmerna. Vilken succé! Snart dags för ett återfall, eler vad säger du? ;-)
Kramis

http://empas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 oktober 2008 11:01

Hello   Har inte skrivit sen i somras, jag vet det. Men för det första så har jag inget att skriva om och för det andra så är det bara nån enstaka som läser här... Men hur som helst så har jag nåt att berätta för er längre fram:) *haha*   Idag så sk...

Av Anna - 21 juli 2008 21:42

Anledningen till att jag uteblivit här med allt bloggande är för att vi har varit och kommer att vara ute hos min mamma den närmsta tiden från morgon till kväll:) För Johan håller på och fixar med Talladegan som jag köpte för 1 vecka sedan.Vi har lyf...

Av Anna - 8 juli 2008 21:58

Jag bjöd in mig och Johan på middag hos min käre bror med familj idag:) Skrev igår på msn till hans fruga att vi kommer över på middag imorgon (läs idag) :=) Sagt och gjort efter jobbet mitt så bar det av ut till Ådran där dom numera bor och där avnj...

Av Anna - 8 juli 2008 21:54

Tänkte att det är dags att skicka upp lite bilder från vår vecka på öland, dock så tycker jag det är dåligt att man inte kan skriva texter till varje bild (eller är det jag som inte fattar hur????) Jaja, här kommer några på alla barn som var med iaf:...

Av Anna - 6 juli 2008 19:23

Men jag har helt enkelt inte orkat, men nu tyckte jag att det var dags igen när min älskade kisse har kommit tillbaka:) Han kom hem till min mamma natten till idag söndag kl 03:00, han jamade så högt att min mamma vakna och öppnade balkongdörren och ...

Presentation

Omröstning

Är ni tjejer eller killar som läser min blogg??
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards