Alla inlägg under maj 2008

Av Anna - 30 maj 2008 21:27

Hon e grymt bra och duktig:) Riktigt glad att hon vann...

Av Anna - 30 maj 2008 19:59

Har inte hänt så jätte mycket förutom att jag jobbar och står i, riktigt skönt jobb jag har:) Åka hem till äldre och städa, tvätta, laga mat osv;) Jag trivs iaf kanon just nu.. Älskar detta väder som är nu, finns inget bättre än sol och värme!! är runt 25 grader i skuggan, och jag har vart ute hela dagen i solen och bara softat (förutom när jag jobbat)... Imorgon så ska jag städa hos mamma och fixa det sista innan dom kommer hem från gotland!! Sen ska vi hem och fortsätta packa ner allt i vår lägenhet, och imorgon kväll ska vi på grillfest hos min bästaste kompis:) Det ska bli skoj.....


Vad händer hos er i helgen????


Kramar

Av Anna - 30 maj 2008 19:54

För 5 år sedan...
Bodde jag i Visättra och var singel, samt sjukskriven

För 3 år sedan...
Träffade jag Johan och vi flyttade ihop i en 1:a i Centrala Huddinge, men då var jag också arbetslös

För 1 år sedan...
Jobbade jag som mötesbokare och vi bodde i våran nuvarande 2:a i Huddinge.

För 3 månader sedan...
Tyckte jag att Vintern var jobbig:( Och då jobbade jag även som innesäljare och jag fick även reda på att vi fått en 3:a :)

Igår...
Jobbade jag och började packa ner saker inför flytten

Imorgon...
Ska jag städa hos mamma samt åka hem till lägenheten

Om ett år...
Hoppas jag att allt har löst sig med pengar osv

Av Anna - 26 maj 2008 21:25

Namn: Anna
Piercingar: Öron och navel
Tatueringar: Ja, ett hjärta med en ros igenom samt tribals på sidorna

Längd: 171 cm
Skostorlek: 41

Hårfärg: Mörk blond
Fräknar: Neee
Vikt: Jadu:)
Motto: Hakuna matata
Kär? JAAAA
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ja, en villa vid vattnet

Tänker du på självmord? ALDRIG! Fegt att begå!
Tycker du att du är attraktiv? nä, men jag hoppas andra gör det...
Dricker du? SJÄLVKLART, dricka bör man annars dör man =)
Använder du droger? ALDRIG!!!
Röker du? Japp, tyvärr

Vilket schampo använder du? Head & shoulders mot torr hårbotten
Vilken parfym använder du?Paris Hilton

Vad är du rädd för? Många olika saker
Gillar du att tvätta? Helt okej faktiskt
Gillar du berg och dalbanor? Absolut

Senaste...
Filmen du hyrde
? Hyr aldrig film

Filmen du köpte? Pulse
Låten du hörde: Jason Mraz - I´m yours
Låten du laddade ner? Samma som ovan
Personen du ringde? Syrran

Personen som ringde dig? Syrran
TV-program du såg? Outsiders
Person du tänkte på? Mamma
För eller emot...Långdistansförhållanden? Emot
Utnyttja någon? Dum fråga - helt emot förstås!
Självmord? Så fegt!
Ungdomar som röker? Jag är ju inte bättre själv

Använda droger? Så löjligt!
Sex före äktenskapet? Upp till var och en anser jag.
Köra onyktert? ALDRIG I LIVET!
Förhållanden? Så länge båda mår bra av det så är jag för! Förstås!

Favorit...
Mat
: Tacos, lasagne mm
Låt: Jason Mraz - I´m yours
Sak att göra: Köra bil

Sport: Ridning

Dryck: Mammas hemgjorda saft;)
Kläder: Det man trivs i...
Film: Dirty Dancing:) Och Taxi filmerna såklart:P
Bil: Saab Turbo X

Serie: Många olika

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? Tyvärr
Gråtit över en flicka? Nej, inte det faktiskt
Ljugit för någon? Jo, det är klart jag har...
Varit i slagsmål? Japp
Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Japp


Antal...
Gånger du vart kär
? 3

Gånger ditt hjärta brustit?många gånger - inte bara från killars sida utan även från sk vänner...
Hjärtan brustet på grund av dig?I don´t know...
Tjejer du kysst?Vet inte, 2-3 st
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 2 st och 2 st från innan skolan...
Gånger ditt namn varit med i tidningen? aldrig
Pålägg som gäller: rökt skinka, makrill i tomtsås eller mjukost
Dagens dryck: Cola

Senaste...
boken du läste? Dotter önskas

Personen du fick e-mail av? Buzzador
Personen du fick brev av? Alla räkningar
Personen du fick sms av? Linda

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I kväll. Precis som varje kväll!
Saken du köpte? Cigg
Vad har du gjort idag? Slöat:)

Var det kul? Skönt iaf;)
Brukar du svära mycket? För ofta

När stiger du upp på morgonen? när jag jobbar blir det 06:00

Gillar du att slåss? Nä
Vad har du på dig? Svarta mjukisar från jc och en tröja från hm
Vad ska du göra ikväll?gå och sova strax
Vad är du allergisk mot? Pollen

Var har du ont? Ingen stans just för tillfället
Använder du hårspray? nej
Kan du stå på händer? jadå
Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN!!!
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Heinz
Är du glad nu? Absolut!
Var du glad igår?Japp
Vad dansar du till?Det som råkar vara på när jag är danssugen...
Stockholm är... ? mitt hem!
Göteborg är... ? Sveriges baksida
Kan du sjunga? Önskade att jag kunde...
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Kuba

Av Anna - 24 maj 2008 18:59

Inatt blev jag väckt av syrrans hund Ronja som ville gå ut, tror klockan var runt 4 tiden, sagt och gjort så fick jag släpa mig upp ur sängen och släppa ut henne en stund.. Sen gick jag och la mig igen och vakna inte förrens vid halv 10 tiden, då gick jag och Johan ut på terassen och tog vårt morgon kaffe i solen :) Det var så mysigt... Sen slappa vi i två timmar för att sedan åka i väg till micro för att inhandla lite bilschampo och ett soppa filter... Passade även på att gå in i en zoo affär :) Sen åkte vi hem en snabbis och sedan bar det av ut till Vidja igen... Så nu håller jag på att steka hamburgare som blir vår middag *lyx* haha, och senare ikväll så ska jag kolla på Eurovision kl 21:00 och jag kanske tar mig en cider oxå ;)

Av Anna - 23 maj 2008 12:42

Idag så ringde dom från HSB Omsorg i Huddinge:) Och jag fick jobbet*glad* Det känns så befriande att äntligen fått ett jobb, för nu vet jag att vi kommer att klara oss även när vi flyttat till den nya lägenheten, som trots allt kostar 1500 kr mer i månaden!!!

Jag kommer börja jobba på tisdag 07:45- 16:45, så nu kommer det faktiskt att börja rulla in pengar:) Förövrigt så har det inte hänt så mkt, är ute i Vidja och kommer att vara det i 1 vecka till! Men mig gör det inget alls, jag trivs kanon här ute på landet:) Finns inget skönare än att gå ut och sätta sig på balkongen och dricka morgonkaffet utan en massa nyfikna jävla grannar!!! Hoppas att ni också har det lika bra i solen som jag....


Krams

Av Anna - 19 maj 2008 22:10

Självklart är jag med och tävlar om denna


Gör det du oxå http://www.heartsick.blogg.se





Presentation

Omröstning

Är ni tjejer eller killar som läser min blogg??
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards